sâmbătă, 3 octombrie 2015

Gala Mireasa pentru fiul meu din 03 octombrie 2015

Cursa spre tărâmuri însorite a fost umbrită de o dramă cumplită! O zi fericită s-a transformat într-o aniversare de coşmar! Momente demne de filme horror au fost traite de concurenţi!Veţi urmări secvenţe greu de imaginat! Dar nu uitaţi: concurenţii au nevoie de sprijinul vostru!  Votaţi-vă favoriţii fie pe www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro sau prin sms la 1272 (tarif normal)!  Descoperiţi deznodământul evenimentelor din această săptămână, astazi de la ora 14:00 si 17:00!

In casa baietilor se mai afla doar 12 concurenti! Alin si Robert au luat o decizie ce i-ar putea costa scump!

Natasa si Cosmin, castigatorii primei probe din cursa spre Dubai! Loredana a fost eliminata din cursa spre Dubai!

Ipoteza socanta: "Lavinia l-a determinat pe Robert sa sara gardul!

Eduard acuza: "Robert a parasit competitia din cauza Cassandrei!" Eduard: "Robert se saturase de Cassandra, o voia pe Florentina! Dorea sa o ceara pe Cassandra de sotie! Daca nu sarea gardul, Robert ar fi facut un gest necugetat!"

Lavinia: "Nu este vina mea ca Ana-Maria si Cassandra au fost parasite de iubiti!"

Ana-Maria: "Lavinia a incercat sa forteze eliminarea Mihaelei din competitiei! Cand eu si Cassandra sufeream, Lavinia se bucura Cu ce i-am gresit lui Alin sa faca una ca asta?! Alin a fost impins sa sara gardul!"

Emilia: "Eduard mi-a spus ca, dupa competitie, imi va da 1000 de euro!"

Cassandra: "Robert nu este un barbat, ci doar un simplu copil! Daca nu ar fi plecat, l-as fi acceptat pe Robert asa cum este! Nu sunt invatata cu un barbat sa-mi vorbeasca asa cum a facut-o Robert!"

Robert catre Cassandra: "Ti-ai batut joc de mine!"

mama lui Robert: "Fiul meu a pus suflet intr-o relatie in care Cassandra doar si-a jucat cartea! Cassandra nu a stiut sa aprecieze sprijinul pe acre fiul meu iml-a oferit! Cassandra s-a folosit de fiul meu!"

Mama Cassandrei: "Fiica mea este vinovata de fuga lui Rober

Fete protejate:
1 Liliana
2 Adriana
3 Valentina

Baieti protejati:
1 Valentin
2 Aurel
3 Emanuel

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Ora 17:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:

sursa: youtube com

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu