vineri, 29 mai 2015

Emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu din 28 mai 2015

Ce credeti ca se intampla intre Danut si Carmen? Se vor mai impaca cei doi sau va renunta el la ea?!



Carmen a fost intrebata de o telespectatoare care este semnificatia inelelor primite de la Danut, iar ea a raspuns ca pentru ea acele inele nu mai inseamna nimic. Ulterior, ea si le-a dat jos de pe mana.

In pauza de publicitate, ea s-a mutat de langa fostul iubit, pe o alta canapea si i-a reprosat acestuia ca nu a negat cele spune de telespectatoare. Imediat ce prima parte a emisiunii a luat sfarsit, concurenta a izbcunit in plans.

Emisiune ora 12:00: Partea 1 si Partea 2

Mai are Catalina sentimente pentru fostul iubit?

Laurica: “Nicolae sa nu mai fie naiv, Catalina se foloseste de el!”

Laurica: “Mi-am dorit ca Nicolae sa imi fie sot si tatal copiilor mei

Ora 14:00- Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu