miercuri, 3 iunie 2015

Emisiune Mireasa Pentru Fiul Meu 3 Iunie 2015, ora 14



Este echipa spartanilor macinata de lupte interne?

Carmen: ``Daca eu as fi foat eliminata, toata lumea ar fi fost fericita!``  

 Incearca sagetile albastre sa-si asigure victoria in cursa pentru masina prin orice mijloace?
Jocurile de ziua copilului i-au transformat pe concurenti in dusmani de neimpacat!

Jocurile de 1 iunie au incins spiritele in casa!

Alina, prietena lui Petru, face dezvaluiri uimitoare despre Catalina si mama ei!

Alina prietena lui Petru:``Sunt foarte suparata pe doamna Angela! I-am spus Catalinei sa se fereasca de Cristi de cand a intra in casa, dar nu a fost asa! In momentul cand m-am retras si nu i-am mai sprijinit fiica, doamna Angela m-a blestemat pe mine, mi-a blestemat copiii! Catalina isi doreste atentie si din acest motiv s-a dus catre Cristi! Catalina si mama ei ne-au ales pe cei din grup care nu dorim sa mai punem bani! Gabi fostul concurent a invatat-o ce sa spuna! Ea nu trebuia sa se traga de maneca cu alti baieti daca s-a dus acolo pentru Petru!``



Emisiune Partea1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari pauza.

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu