luni, 15 iunie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie 2015 ora 14

Ce discuții au avut Cătălina și Nicolae din cauza saxofonului și de ce a plâns ea? Ce are de spus Elly despre verișoara ei? Cum a răbufnit mama lui Elly, aflați de la ora 14:00!


    Gelozia lui Nicolae, starnita de un saxofon!

S-a folosit Nicolae de tachinari duse la extrem pentru a se razbuna pe Catalina?

Maria:``Catalina exagereaza! Nicolae nu a agresat-o, tine prea mult la ea!``

    Citeste si : Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie 2015 ora 12

Cristian:``Stiam ca Elly s-a intalit cu verisoara ei, dar am asteptat sa vad cand imi va spune!``

Verisoara: Nu i-am interzis  lui Elly sa nu-i dezvaluie intalnirea noastra lui Cristian!``

Emisiune: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Un comentariu: