joi, 18 iunie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 18 iunie 2015 ora 14

De la ora 14:00 dezbatem declarația tulburătoare făcută de Ionela în emisiunea de dimineaţă! Cum decurge relația dintre Elly și Cristian... Cine o vrea afară din competiție pe Elly și de ce nu mai are încredere iubitul ei în ea, vedeți în câteva momente!



Prima acuzatie a Ionelei: ``Catalina spune ca a urmarit emisiunea din februarie!Minte , urmareste emisiunea de la bun inceput!``
A doua acuzatie a Ionelei:``Catalina a spus ca nu a avut de-a face cu niciunul dintre membrii formatiei, dar mie mi-a spus altceva!``
Catalina:``Nu am avut o relatie cu acel baiat, intre noi au fost doar niste tachinari!``
Catalina:``Ionela ma ataca pentru ca se teme de nominalizari!``
Andrada:``Prin tot ce face, Ionela incearca sa se asigure ca nu va fi nominalizata!``
A treia acuzatie a Ionelei:`` Sa ne spuna Catalina cine este prietenul cu care s-a intalit la hotel cand ea voia sa intre in competitie!``
Ionela:``Catalina ne-a spus ca ea l-a invitat pe acel baiat la intalire, nu invers!``
Maria, despre atacurile Ionelei la adresa Catalinei:``Vrea sa se ridice! Daca era Andrada, nu avea curaj sa faca asta !``

Timp de mai multe luni, Elly i-a ascuns lui Cristian planul pus la cale impreuna cu mama si verisoara ei!
Cristian,despre secretele pe care Elly i le-a ascuns:``Eu sunt prostul care afla ultimul daca nu se spunea nimic, mergeai pe burta!``
Mama lui  Elly: ``Cristian se victimizeaza!``
Mama lui Elly:``Cristian nu are sentimente pentru fiica mea!``

Sora lui Cristian: ``Site-ul fratelui meu de tricouri este administrat de catre o persoana care a fost in staff si de o sustinatoare!``

Emisiune: Partea 1,Partea 2,Partea 3 si Partea 4 


Inregistrari pauze:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Pauza 4 
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?   PaidVerts


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu