luni, 29 iunie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 29 iunie 2015 ora 14


Ziua continuă cu subiecte uluitoare! Andrada și Cristi, formează sau nu un cuplu? Regretă ea despărțirea de Radu? Cum credeți că s-au distrat concurenții în parc? Ce conflict a existat între Carmen și Dănuț, aflați de la ora14:00!
Doriti ca Nicolae sa redevina concurent? Votati pe: www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro
 Cristi:``Pe 16 iunie eu si Andrada ne-am sarutat pentru prima data!``
Suspina Andrada dupa Radu?
Este Cristi doar un refugiu pentru Andrada dupa despartirea de Radu?
Andrada: ``Imi pare rau pentru ca am tinut foarte mult la Radu si nu se mai poate face nimic!``
Concurentii vor lua o decizie dificila: Il mai doresc pe Nicolae in competitie?

Emisiune: Partea 1, Partea 2 , Partea 3 si Partea 4

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu