marți, 30 iunie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 30 iunie 2015 ora 14


De la ora 14:00 veți afla ce se întâmplă între Andrada și Cristi! Vor forma un cuplu Simona și Radu? Un oaspete nou a călcat pragul casei băieților!
Cine il vrea pe Nicolae in competitie si cine vrea sa-l elimine?
Cristi o vrea pe Andrada, dar ce isi doreste ea?
Cristi: ``Eu si Andrada ne comportam ca un cuplu, dar nu eram impreuna!``
Radu: ``Nu cred ca relatia dintre Andrada si Cristi va rezista in afara competitiei!``
Cristi: ``M-am indragostit de Andrada!``
Radu: ``Andrada este atrasa de felul meu de a fi!`` Cat de departe este Cristi de acest tipar?
Cristi:``Andrada a venit o singura data sa ma sarute din propria initiativa!``
Andrada:``Eu si Cristi nu vom mai avea nicio relatie!``



Emisiunea:Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu