vineri, 3 iulie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 03 iulie 2015 ora 12

Mai sunt 24 de ore până la Finala acestei săptămâni, iar tensiunile dintre concurenţi se amplifică!
Îndrăgostiţii îşi aduc reproşuri dure, iar rivalităţile dintre concurenţi capătă proporţii nebănuite, astăzi, de la ora 14:00!

Catalina si Andrada s-au transformat in cei mai duri critici culinari!
Catalina:``Mama mea crede ca atunci cand vom iesi afara din competitie, Nicolae ma va agresa!``
Angela:``La finala saptamanii trcute am vazut cine este Nicolae cu adevarat! Doamna Maria l-a intors pe Nicolae impotriva mea!``
Catalina catre mama ei:``Lasa-ne pe mine si pe Nicolae in pace! Eu nu ma despart de Nicolae!``
Catalina:``Mama ma provoaca!``
Angela:``Fiica mea imi face in ciuda!``
Fratele lui Nicolae:``Fratele meu si Catalina arunca cu noroi in Doamna Angela!``
Amenintat de fratele lui, Nicolae si-a cerut scuze de la mama Catalinei!

                                                     Teaser Gala
                       

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4 

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu