luni, 13 iulie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 13 iulie 2015 ora 14

Ce se va întâmpla cu Dănuț? Imagini incendiare vor fi probe concludente în cazul lui! Cine se mai simte în pericol? De ce s-au certat Cristiana și Marian? Ce conflicte au izbucnit în casa, vedeți de la ora 14:00!
Danut, primul finalist eliminat din cursa pentru masina!
Cursa pentru masina continua: Elly, Cristi si Marian se lupta pentru premiu!
Tensiuni si reprosuri in finala cursei pentru masina!
Inainte de a incepe proba finala pentru castigarea masinii, Marian a avut un schimb de replici cu iubita lui!
Cristi:"Am avut de multe ori probleme cu politia din cauza batailor! Am batut doi indivizi! Am fost impins in club, apoi am mers acasa, dar m-am intors dupa o ora cu ganduri de ...impacare!"
Andrada: "Simona imi este antipatica!" Radu, miza ostilatiilor dintre cele doua fete?
Andrada catre Simona:"Nu reprezinta nimic pentru mine!"
Andrada:"Mi se pare penibil ca Simona sa mearga sa-i consoleze lui Radu ranile provocate de fosta iubita!"
Andrada acuza:"Prin sfaturile ei, mi se pare ca Simona incearca sa-l indeparteze pe Cristi de mine!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3Partea 4 si Partea 5

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu