marți, 21 iulie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 21 iulie 2015 ora 11:15

Astăzi, de la ora 11:15 vă așteptăm cu subiecte de ultimă oră! Care a fost reacția Andradei după ce iubitul ei a câștigat mașina?! Ce i-a reproșat Dănuț lui Carmen? Războiul a început între doi îndrăgostiți! Nu ratați emisiunea!

Angela,dezamagita de fiica ei: niciodata nu m-am simtit asa, simt ca mi-am pierdut fiica!"
Angela:"Fiica mea a cules ceea ce altele au aruncat!"
"Ametita" de "aroma" lui Cristi dupa sapte zile de stat in cerc, Andrada nu prea a vrut sa-si sarute iubitul!
Spre deosebire de Andrada, care fugea de Cristi, Cristiana nu se mai satura de Marian!
Maria detoneaza bomba: Angela a venit in casa pentru a-si regla conturile cu Catalina!
Angela:"Cand era in clasa a 11-a, fiica mea a vrut sa fuga de acasa cu Nelutu! De duminica nu mai sunt mama Catalinei! L-as prefera pe Nelutu in locul lui Nicolae! Am avut mult de tras cu Catalina de cand acea 15 ani, incepuse sa o ia pe cai gresite!"
Angela a ales sa-si abandoneze fiica si sa plece acasa!

Emisiune: Partea 1,Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu