miercuri, 5 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 05 august 2015 ora 11:15

Marian este singur: Unde se afla Cristiana?


Marian: "Nu inteleg nesiguranta Cristianei! Nu i-am dat niciodata Cristianei motive sa creada ca ne vom desparti!"
Simona: "Cristiana se teme sa nu-l piarda pe Marian!"

Elly, nemultumita ca iubitul ei nu i-a pregatit cu propriile maini tortul aniversar!
Elly: "M-am simtit prost pentru ca Andrada si Cristi au fost cei care au pregatit tortul! Daca tortul ar fi fost pregatit de Cristian, as fi gustat!"
Cristian si-a intrat in rol: Dimineata, inainte de a-si saluta iubita, ii aranjeaza patul!
Ionela: "O credeam pe Carmen apropiata, dar m-am inselat!"
Simona catre Carmen: "Faptele si declaratiile tale imi demonstreaza ca ai fost o prefacuta!"
Carmen: "Simona l-a vanat pe Danut la inceputul competitiei!"
Simona: : Danut m-a placut pe mine la inceput, dar astepta un semn de la sustinatori! Carmen a format un cuplu cu Danut pentru ca se temea ca il va pierde in favoarea mea!"
Cristian: "Carmen si Danut au fost manipulati de sustinatori! carmen s-a impacat cu Danut doar inainte de momente decisive in competitie! Carmen spera ca ea si Danut se vor impaca!"
Andrada:"Daca nu eram eu aici, concurentii se mancau de mult intre ei!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu