vineri, 7 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 07 august 2015 ora 11:15


Aseara, fetele au chefuit pe cinste la petrecerea burlacitelor!

Marian este preocupat de sanatatea Cristianei, dar si soarta ei in ceea ce priveste competitia!
Sfatul lui Marian catre Cristiana: "In viata trebuie sa fii precum hiena!"
Desi Cristiana era in pericol de eliminare, Marian nu s-a gandit niciun moment sa-si abandoneze iubita!

Carmen: "Simona si Ionela m-au ajutat din interes! Este suspect ca, desi la inceput nu se suportau, acum Elly si Ionela sunt apropiate!"
Ionela: "Mi se pare ciudat ca acum Carmen vorbeste, dar in 11 luni nu a avut nimic de reprosat!"
In ciuda opiniei generale, mam lui Elly nu crede in sentimentele lui Cristian fata de fiica ei!
Carmen: "Danut se teme de responsabilitati! Inca il mai iubesc pe Danut! In acest moment sunt sigura ca Danut a venit in competitie pentru a-si imbogati C.V.-ul! Danut se gandeste mereu la ce avantaje ii poate oferi participarea la aceasta emisiune!"
Danut :"Prin reprosurile ei, Carmen m-a facut sa ma simt precum un cobai!"

Matusa lui Carmen: "Ceilalti concurenti s-au aliat impotriva nepoatei mele! Nepoata mea a venit in competitie sa-si gaseasca alesul, nu sa se lupte pentru marele premiu!"
Matusa lui Carmen acuza: Ionela si Simona s-au apropiat de Elly din interes!
Andrada: "Nu m-am apropiat de Ionela pentru a o elimina pe Carmen!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu