luni, 17 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 17 august 2015 ora 14:00

Carmen se întoarce, dar nu singură, ci cu dezvăluiri incendiare!
Gelozia îşi aruncă umbra cumplită peste Casă, iar frământările îndrăgostiţilor nu cunosc răgaz!
Aflaţi mai multe, astăzi, de la ora 14:00!

Gabriela, sustinatoare: "Elly s-a lasat manipulata de niste doamne care au inveninat-o! Am facut foarte multe pentru Elly si Cristian, cand au avut nevoie de mine, le-am fost alaturi!"

Carmen: "Il iubeam foarte mult pe Danut, dar asteptam ca el sa se schimbe! Eu l-am iubit pe Danut, dar n-am avut vreodata certitudinea ca el ma iubeste!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Pauza 4

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu