marți, 18 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 18 august 2015 ora 14:00


De ce nu a venit Carmen astazi?

S-a petrecu ieri, ultima oara cand Carmen s-a intalit cu Danut?

Danut: "Carmen mi-a aratat ca nu poate fi un partener de incredere! Cred ca din cauza lipsei mele de reactie de ieri, nu mai vrea sa ma vada in fata ochilor!"

Cristian: "Daca as fi fost in locul lui Danut, i-as fi luat apararea iubitei mele,indiferent daca avea dreptate sau nu!"

Opinia baietilor: Danut ar fi trebuit sa intervina in favoarea lui Carmen!

Danut, declaratie soc: "Sambata o voi nominaliza pe Simona!"

Simona:"Daca s-ar fi casatorit, Carmen si Danut nu ar fi fost nominalizati! Danut ma nominalizeaza pe mine pentru ca nu are curajul sa aleaga pe altcineva!"

Opinia lui Danut: Simona trebuia sa fie deja eliminata din competitie!

Danut: "Vreau sa ajung in Marea Finala ca sa o vad pe mamica in platou!  De la Carmen am invatat ca nu trebuie sa ma predau niciodata!"

Emisiune: Partea 1 si Partea 2

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu