marți, 25 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 25 august 2015 ora 14:00


Emisiunea continuă de la ora 14:00 cu subiecte de ultimă oră! Concurenții au dat cărțile pe față! De cine a fost îndrăgostită Simona?
Ce probleme întâmpină Elly și Cristian? Ce va spune familia ei cu doar patru zile înainte de nuntă? Ce s-a întâmplat între Ionela și Dănuț, veți afla în câteva momente!
Mama lui Elly a luat o decizie radicala: Nu va participa la nunta fiicei sale!
Mama lui Elly: "Nu voi veni la nunta fiicei mele! Fiica mea nu m-a mai salutat de luni de zile!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

3 comentarii:

  1. Buna ziua administratorului acestui site,

    Am o intrebare, daca imi permiteti va rog.
    Acum ceva timp obisnuiati sa postati video-uri de pe un alt site (http://ok.ru/video) si nu de pe dailymotion.
    Ar mai fi posibil sa utilizati acest site? Din pacate dailymotion nu merge la mine si nu mai pot viziona emisiunile.
    Multumesc anticipat pentru raspuns,
    Mirela

    RăspundețiȘtergere