vineri, 28 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 28 august 2015 ora 14:00

Astăzi este ultima zi în care concurenții mai stau în Casa Mireasă pentru fiul meu! Deși mâine este Marea Finală, conflictele nu s-au terminat! Ionela, Marian și Dănuț au dispute crunte! De ce au avut discuții Elly și Ionela? Ce se întâmplă între Elly și Cristian înainte de nuntă? De la cine a primit flori Cristiana, aflați de la ora 14:00!

Ionela: "Oftica cea mare a lui Danut este ca n-a plecat Simona!"

Cristiana: "Cristian si Marian se sfatuiau pentru ca incercau sa faca in asa fel incat sa nu plece nimeni!"

Marian: "Mi-a parut rau ca am nominalizat-o pe Carmen! Lui Danut i-a placut sa fie singur impotriva tuturor!"

Danut: "Eu nu m-am milogit la nimeni sa nu fiu nominalizat!"

Teodor: "Eu i-am fost prieten lui Danut, dar el nu a oferit asa ceva!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4


Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu