luni, 31 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 31 august 2015 ora 14:00

De la ora 14:00 emisiunea continuă cu noi dezvăluiri de la Marea Finală! Ce se întâmpla acum un an? Ce au avut de spus foștii concurenți? Veți afla detalii neștiute din Casa Mireasă pentru fiul meu!

Cristian: "Danut a fost eliminat pentru ca nu avea dreptate in ceea ce spunea! Cateodata Danut vorbea prea mult!"

Elena o sutinea pe Cristiana, iar Lucian le-a fost martor lui Elly si lui Cristian!

Elly: "Elena este invidiasa pe mine! Elena se credea mireasa anului!"

Marian: "Cand eu si Cristiana ne-am despartit timp de o saptamana, m-am temut ca totul s-a terminat intre noi! Vreau sa imi intalesc mama!"

Ionela: "Andrada sa-si vada de paharele ei! Eu am ajuns unde mi-am dorit,dar ea, nu!"

Catalin, declaratie soc: "Nu vad iubire din partea Cristianei pentru Marian!"

Catalin acuza: Cristiana si Marian sunt parsivi!

Cristiana: "Catalin are resentimente, regreta ca nu am format un cuplu cu el!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu