sâmbătă, 8 august 2015

Gala Mireasa pentru fiul meu din 08 august 2015 ora 17:00

Strategii nebănuite ies la iveală, se dă frâu liber unor trăiri ascunse, se spune lucrurilor pe nume, astăzi, de la ora 17:00!

Dubla aniversare pentru Cristiana si Marian: Astazi, cei doi indragostiti sarbatoresc 9 luni de relatie si 6 luni de logodna!

Carmen si Ionela au fost eliminate din cursa pentru o casa noua!
Ionela, bucuroasa ca si Carmen a fost eliminata din cursa pentru o casa noua!

Teodor a nominalizat-o pe Andrada!
Andrada a nominalizat-o pe Simona!
Danut a nominalizat-o pe Andrada!
Simona a nominalizat-o pe Andrada!
Carmen a nominalizat-o pe Andrada!
Ionela a nominalizat-o pe Andrada!
Elly a nominalizat-o pe Andrada!
Marian a nominalizat-o pe Andrada!
Cristiana a nominalizat-o pe Andrada!
Cristian a nominalizat-o pe Andrada!

Cu 21 de zile inainte de nunta, Elly si Cristian sunt in pragul despartirii!
Elly : "Cristian da intotdeauna vina pe mine pentru disputele dintre noi! Lui Cristian nu-i pasa de mine!"
Cristian: "Elly se supara din orice!"

Mama lui Elly: "Cand este nervos, Cristian se razbuna pe fiica mea! Fiica mea nu este pregatita sa-si intemeieze o familie! Ambitia il impinge pe Cristian sa se insoare cu fiica mea, nu sentimentele! Nu pot fi de acord cu decizia fiicei mele de a se marita cu Cristian, ea se distruge langa el! Daca fiica mea se va casatori cu Cristian, voi rupe legatura cu ea!"

Danut: "Mirajul marii finale le-a luat mintile concurentilor!"
Simona:"Carmen ar fi facut orice pentru a ajunge in marea finala!"

Fete protejate
Elly
Cristiana

Baietii protejati
Marian
Cristian

In urma nominalizarilor concurentilor si a voturilor telespectatorilor, Andrada a fost eliminata din competitie!

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Dupa emisiune
Dupa emisiune P2
De pe aplay
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu