luni, 17 august 2015

Gala Mireasa pentru fiul meu din 15 august 2015 ora 17:00

O bomba cu ceas arunca in aer casa!
Concurentii au facut nominalizari.
Simona l-a nominalizat pe Danut!
Teodor a nominalizat-o pe Carmen!
Elly a nominalizat-o pe Carmen!
Danut a nominalizat-o pe Simona!
Carmen a nominalizat-o pe Ionela!
Marian a nominalizat-o pe Carmen!
Cristiana a nominalizat-o pe Carmen!
Cristian a nominalizat-o pe Carmen!

Danut: "Plecarea lui Carmen va lasa un gol in sufletul meu!"

Carmen: "Imi pare rau ca eu si Danut ne-am despartit! Il vedeam tatal copiilor mei!"

O fosta sustinatoare a lui Carmen a facut dezvaluiri socante din trecutul familiei concurentei.

Carmen: "O persoana din familia mea a avut un incident pentru care a platit! Nu l-am lovit pe Danut, ci peretele!” Danut despre Carmen: „Stiam ca ea ascunde ceva despre care nu vrea sa vorbeasca, dar nu ma gandeam la un asemenea eveniment! Am fost palmuit de ea! Eu puteam face asta, Carmen nu putea sa treaca cu vederea peste greselile mele!"

Baietii protejati : 
Cristian 
Marian
Fetele protejate:
 Elly 
 Cristiana.

Carmen a fost eliminata din competitie!
Emisiune: Partea 1 si Partea 2

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu