joi, 10 septembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 10 septembrie 2015 ora 14:00

Ce conflicte au năvălit în casa fetelor? Cum s-au acomodat?

Cassandra: "Crina este recalcitranta, i-a spus Ellei sa nu mai stea langa ea!"

Crina: "I-am cerut Ellei sa se mute de langa mine ca sa nu se vada ca rochia pe care o poarta este a mea!"

Lavinia: "Cassandra vrea sa se razbune pe mine inca de la hotel!"

Crina: "Mai fac gafe, dar Lavinia prea se baga in sufletul meu!"

Lavinia: "I-am dat doar un sfat Crinei, nu i-am atras atentia cu intentie rea!"

Luiza: "Febletea mea este Liliana!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Pauza 4
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu