luni, 28 septembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 28 septembrie 2015

Drumul concurenţilor pe calea iubirii continuă, dar nu toţi păşesc în unison!
Gelozia îşi arată hidosul chip, iar dorinţele amorezilor se schimbă de la o clipă la alta!
Descoperiţi cele mai picante detalii din competiţie, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Un moment de slabiciune al Virginicai le-a speriat teribil pe concurente!

Alexandru: "Nu ma las, o astept pe Emilia atat cat este nevoie! O vreau pe Emilia!"

Luiza: "Tudor este mult prea agitat! Ar trebui sa discute cu toate fetele!  Este egoist, se gandeste doar la el! Se comporta ca si cum ar fi presat sa formeze un cuplu! Emanuel este un om timid, iar aceste persoane emit rautati!"

Robert: "Am surprins-o pe Cristina privindu-ma insistent!"

Ana-Maria: "Emanuel a fost provocat de baieti sa catalogheze fetele in acel mod neplacut!"

Emanuel: "Mi-am dorit ca Mihaela sa imi acorde mai multa atentie, dar ea a refuzat! Tudor este mai caricatura decat Valentin! Tudor este cel mai fals baiat din casa!"

De la ora 11:15: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

De la ora 14:00: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:

sursa: youtube com

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu