vineri, 4 septembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 04 Septembrie 2015 ora 14:00


De la ora 14:00 emisiunea continuă cu surprize! Noi teme de discuție vă vor ține cu sufletul la gură!

Sfaturi de la Cristiana si Marian pentru viitorii concurenti: Sa fie sinceri si sa spuna intodeauna tot ce gandesc!

Cristiana: "Aventura in competitie m-a ajutat sa am mai multa incredere in mine decat credeam ca voi avea vreodata! Cel mai tare m-am suparat atunci cand Marian mi-a spus ca nu sunt pregatita pentru casatorie!"

Sfatul lui Elly pentru noii concurenti: "Sa nu primeasca biletele in casa!"

Elly, despre traiul in comun: "Era prea multa agitatie si multe persoane pe care nu le cunosteam!"

Marian: "Prima luna, cea de acomodare, este cea mai dura!"

Ionela: "Te acomodezi foarte usor fara telefon si internet!"

Sfatul Ionelei pentru noii concurenti: "Chiar daca vor fi criticati sau nu, sa-si exprime opiniile!"

Cristian: "Cea mai mare greseala comisa este momentul in care am sarit gardul!"

Simona: "Inainte de a avea prieteni, trebuie sa stii sa fii prieten!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu