luni, 7 septembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 07 septembrie 2015 ora 14:00

Noul sezon aduce și noi conflicte! Ce se ascunde în inimile băieților? Cum a decurs prima seară în casa fetelor? Ce dificultăți au întâlnit ele? Vedem primele discuții dintre concurenți în câteva momente!

Lavinia: "Baietii m-au nominalizat pentru ca nu i-am sarutat!"

Virginica, mama lui Ciprian: "Sa nu se supere viitoarea sotie a fiului meu daca-l voi suna din jumatate in jumatate de ora!"

Adriana isi doreste un iubit inteligent, de la care sa aibe ce invata!

Emilia: "Unele fete ma trateaza ca pe o straina!"

Luiza: "Emilia s-a simtit data la o parte de celelalte fete!"

Lavinia: "Stiu ce ochesc! Ce-i al meu e numai al meu!"

Cassandra: "Imi place de Robert!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu