miercuri, 2 septembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 02 Septembrie 2015 ora 14:00

În câteva minute ne vedem cu subiecte importante! Dezvăluirile continuă! Conflictul dintre Andrada și Radu a continuat!

Radu: "Petru s-a suparat pe mine ca fetele ma plac mai mult decat pe el! Laurica mi-a confirmat ca este dezamagita de Andrada!"

Simona: "Imediat dupa competitie, Catalina m-a jignit cumplit pe facebook! Catalina m-a jignit!"

Ionela: "Eu nu m-am facut de ras in competitie asa cum a facut Andrada! Andrada l-a sustinut pe Danut pentru ca a fost recompensata de sustinatorii lui!"

Mena, sustinatoarea lui Danut: "Nu stiam cine sunt Andrada si Cristi pana cand nu mi-au batut la usa! Ionelei i-a placut de Danut, de aceea il chema la masa!"

Petru: "Radu a plecat si m-a lasat ingropat in datorii! Radu mi-a sedus iubita!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Un comentariu:

  1. Vaida si staful , sunteti niste jegosi ca si derbedeul de Radu ,cu care faceti emisiunea de tot rahatul. RUSINE ! Nu a fost de ajuns ca toata editia ati avut-o pe mahalagioaica de Ionela,acum Vaida face emisiunea cu cretinul de Radu ,tot un mahalagiu. Numai cearta si scandal. Tiganie si in aceste ultime zile. R U S I N E !!

    RăspundețiȘtergere