miercuri, 7 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 07 octombrie 2015

Iubiri nemărturisite apar la orizont, iar scânteile geloziei plutesc ameninţător: concurenţii stau pe un butoi cu pulbere ce poate exploda în orice moment! Ce flirturi interzise sunt ascunse de ochi bănuitori? Aflaţi mai multe, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Stefan: "Doamna Luiza imi urmareste orice miscare! Tudor a venit in competitie la insistentele doamnei Luiza! M-am apropiat de Ana-Maria pentru a descoperi anumite reactii!"

Luiza: "Prin mine se incearca provocarea lui Tudor!"

Maria: "Daca Luiza nu-i era alaturi, Tudor avea deja cuplu! Luiza o vrea pe Cristina pentru Tudor, de aceea il urmareste pe Stefan!"

Ana-Maria: "Imi place de Emanuel!"

Emanuel: "Nu se pune problema unui cuplu intre mine si Ana-Maria! Nu mi-am dorit sa mai vorbesc cu Mihaela, am ignorat-o toata saptamana! Desi am ignorat-o toata saptamana, Mihaela s-a bagat in seama cu mine! Eram intr-un dialog cu Natasa, iar Mihaela ma privea insistent! Cu ce scop?  Face pe femeia fatala la 40 de ani!"

Emilia: "Imi place de Valentin, este frumos, dar caracterul sau lasa de dorit!"

Opinia Virginicai: Crina nu va putea fi niciodata linistita alaturi de Cosmin!

Emanuel primeste o sansa unica: Diseara va gati pentru Mihaela, Natasa si Liliana!

Valentina: "Lavinia se da prietena cu Liliana, dar pe la spate o critica!"

Ora 11:15: Partea 1, Partea 2, Partea 3, Partea 4 si Partea 5

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:

sursa: youtube com

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu