luni, 2 noiembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 02 noiembrie 2015

Poveştile din viaţa concurenţilor continuă în casa Mireasă Pentru Fiul Meu. Aflaţi ce contur au luat emoţiile favoriţilor dumneavoastră, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Emilia sustine ca fostul sot a agresat-o in repetate randuri!

Emilia:"Mama ma suna, dar nu puteam sa-i raspund pentru ca eram batuta! Inca ma trezesc noaptea plangand!"

Luiza:"Eu  nu am zis, precum mama Loredanei, ca imi dezmostenesc copilul daca nu face cum vreau eu! Singura fata care ar fi fost buna pentru Tudor este Valentina!" Luiza o acuza pe Liliana ca ar fi influentat-o pe Florentina in relatia cu Tudor!

Tudor:"Fetele din aceasta casa sunt pentru mine un subiect inchis!"

Natasa:"Lavinia si Eduard au fortat formarea a 80% dintre cupluri! Lavinia poate pacali pana si detectorul de minciuni!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:



Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu