luni, 27 iulie 2015

Emisiune Mireasa pentru fiul meu din 27 iulie 2015 ora 14:00

Cătălina revine, dar cu ce gânduri? Pe cine condamnă pentru elimiarea ei?
Nu-i uităm nici pe ceilalţi concurenţi: subiecte fierbinţi aşteaptă să fie dezbătute!
Aflaţi mai multe astăzi, de la ora 14:00!

Catalina catre Nicolae: "Pentru linistea mea ai grija pe langa cine stai!"
De ce l-a averizat Catalina pe Nicolae in privinta Simonei? De ce se teme?
Catalina catre Ionela: "Am fost eliminata pentru ca am cazut in plasa voastra!"

Conflict aprig intre Danut si Catalina!

Danut catre Catalina: "Te-ai balacarit cu mama ta , n-ai avut  repect fata de ea! Mi-ar fi rusine sa mai ridic capul in locul tau!"
Danut:"Afara, Catalina si Maria se vor manca intre ele!"

Angela:"Pentru mine Nicolae nu exista! Catalina a luat-o razna, ii trateaza pe toti cu superioritate si aroganta! I-am dat Catalinei sansa sa revina acasa, dar prefera sa stea prin Bucuresti!"

Catalina:"Mama mea este invatata ce sa spuna, acestea nu sunt opiniile ei! Mama nu poate accepta ca eu nu mai fac ceea ce ea imi spune!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu