luni, 27 iulie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 27 iulie 2015 ora 11:15

Cu ce obstacole se confruntă îndrăgostiţii când mai este atât de puţin până la Marea Finală?

In urma nominalizarilor primite si a voturilor telespectatorilor, Catalina a fost eliminata!
Carmen si Danut nu se mai tin de mana!
Carmen:"Il vad pe Danut dezinteresat! Isi dorea sa castige probele, dar nu si sa mergem la hotel!"

Carmen: "Danut a  luat singur decizia de a pune punct relatiei noastre, in loc sa faca anumite schimbari! Niciodata nu i-am cerut lui mai mult de cat imi poate oferi! Mi-a spus ca este plictisit de relatia noastra! Trebuie sa realizeze ce isi doreste de la viata! Mi-a spus ca sentimentele lui nu sunt la fel de puternice ca ale mele! Eu i-am acceptat totul, nu inteleg de ce s-a saturat! Chiar daca nu ne casatoream in Marea Finala de pe 29 august, relatia noastrat putea continua si in afara competitiei!"

Danut: "Nu pot continua relatia cu cineva care are mereu reprosuri la adresa mea! Sunt pregatit de casatorie, dar cu o persoana care ma accepta asa cum sunt! Carmen nu poate fi fericita langa mine daca ma critica in fiecare clipa!"

Teodor: "Cristi m-a nominalizat de trei ori, desi eu nu l-am nominalizat niciodata!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2
Pauza 3
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu