joi, 13 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 13 august 2015 ora 11:15


De la ora 11:15 ne vedem cu subiecte importante! Cine nu are noroc în dragoste? Ce s-a întâmplat cu Carmen și Dănuț? Prin ce stări trece Cristiana? Ce secret are Ionela? Ce au făcut Elly și Cristian la petrecere?

Carmen: "De doua zile, eu si Danut suntem doar doi straini! Danut se amageste cu gandul ca, daca ma va ataca, nu va fi eliminat! Niciun alt baiat de aici nu s-ar fi comportat cu fosta iubita asa cum a facut Danut cu mine! Ii multumesc lui Dumnezau ca am scapat de Danut! O fosta iubita a lui Danut a facut videochat! Danut mi-a spus ca si el a facut videochat! Pana sa formam un cuplu, Danut nu a pus mana pe o carte bisericeasca!"

Danut: "Carmen ar face orice pentru a-si atinge scopul! Carmen incearca sa se victimizeze! Lui Carmen ii place sa se afle in postura de victima! In relatia cu mine, Carmen se comporta de parca i-as fi fost elev! Pana acum am fost parasit, Carmen este prima femeie pe care o parasesc! M-am straduit sa mearga relatia dintre mine si Carmen dar ea imi cerea prea mult!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Partea 2
Dupa emisiune

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu