joi, 13 august 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 13 august 2015 ora 14:00

De la ora 14:00 continuă emisiunea! Subiecte incredibile vor fi dezbătute! Dezvăluiri uluitoare despre cel mai iubit cuplu! Ce se va întâmpla între Elly și Cristian? Ce critici dure și-a luat Carmen? Ce secrete ascund concurenții?

Elly, sfatuita chiar de Daniela Gyorfi sa nu se casatoreasca cu un barbat "figurant" precum Cristian!
Mama lui Elly critica dur atingerile controversate dintre Elly si Cristian!
Mama lui Elly, convinsa ca fiica ei va face o greseala teribila daca va ramane alaturi de Cristian!

Mama lui Danut: "Carmen, tu nu l-ai iubit pe fiul meu! L-ai injunghiat pe la spate! Singurul scop al lui Carmen este sa ajunga in tabloul final! Eu si fiul meu am fost manipulati de sustinatori!"

Danut: "Cand se despartea de mine, Carmen imi zambea ironic!"

Emisiune: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:
Pauza 1
Pauza 2

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu