miercuri, 14 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 14 octombrie 2015

Şoapte de iubire vindecă orgoliile amorezilor refuzaţi, iar acţiuni suspecte provoacă scântei periculoase! Dragostea înfloreşte pe zi ce trece, iar cuvinte dulci tămăduiesc răni greu de îndurat! Dar glasul rivalităţilor se ridică ameninţător! Cum vor face faţă îndrăgostiţii? Aflaţi astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Lavinia: "Adriana mi-a trimis o poza cu Valentin inante de a intra in competitie!"

Emanuel: "Mihaela s-a jucat cu mine! Natasa lasa de dorit! Imi cer scuze pentru cuvintele obscene, dar imi mentin parerile! Am fost amenintat de Tudor! Am fost amenintat de aproape toti concurentii!"

Natasa: "Emanuel, esti o tentativa de barbat, ai niste gesturi efeminate!"

Ana-Maria: "Emanuel, esti un frustrat!"

Constantin:"Emanuel mi-a jignit familia!"

Ora 11:15: Partea 1, Partea 2, Partea 3 si Partea 4

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:

sursa: youtube com

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu