vineri, 16 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 16 octombrie 2015

Acţiuni controversate sunt întâmpinate de reproşuri dure: cuvintele lui Emanuel au provocat o furtună de critici! Iubirea încearcă să supravieţuiască, dar şovăielile îndrăgostiţilor o ameninţă la fiecare pas! Care va fi deznodământul frământărilor concurenţilor? Aflaţi astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Emanuel: "Nominalizarile fetelor m-au daramat! M-am indragostit de Mihaela, dar refuzul ei m-a infuriat! Tudor incearca sa ma provoace de la inceputul competitiei!"

Constantin: "Emanuel inceraca sa se scuze, dar raul a fost deja facut!"

Ana-Maria: "De cand am format un cuplu cu Stefan, prietenele nu ma mai baga in seama!"

Oana acuza: Desi Lavinia i-a dansat lasciv lui Cosmin, i-a reclamat Crinei o discutie dintre el si Cristina!

Liliana: "Lavinia intervine intre cupluri!"

Conflictul dintre Tudor si Emanuel continua: Cei doi si-au adus amenintari cutremuratoare!

Luiza: "Emanuel se simte persecutat, dar jignirile lui au fost trecute cu vederea de ceilalti!"

Tudor: "Eu l-am atacat numai pe Emanuel, dar el s-a legat si de mama mea!"

Ora 11:15: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

                                                                Teaser Gala

Inregistrari din pauzele de publicitate:


sursa: youtube com

Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu