luni, 19 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 19 octombrie 2015

O nouă săptămână a început, iar aventurile amorezilor pe drumul iubirii continuă! Veţi descoperi cele mai tari evenimente din weekend, tainele neînţelegerilor dintre îndrăgostiţi vă vor fi divulgate, iar sentimente cu grijă ascunse vor ieşi la iveală, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Ieri, concurentii s-au delectat la un gratar pregatit sub egidia lui Emanuel! Emanuel s-a suparat pe Crina pentru ca nu a fost lasat sa stea intre ea si Cosmin!

Crina: "Emanuel s-a asezat intre mine si Cosmin! Liliana si Oana au exagerat, Lavinia nu a gresit cu nimic fata de mine!"

Emanuel: "Am rugat-o pe Crina sa stea langa Cosmin, dar ea a refuzat!"

Ana-Maria: "Crina a procedat corect cand l-a indepartat pe Emanuel!"

Mihaela: "O voi nominaliza pe Lavinia pana cand va fi eliminata!"

Liliana: "Am de pierdut daca sunt precum Crina, sa-mi dea toata lumea in cap! Crina s-a suparat cand Cristina si Cosmin discutau, dar nu a spus nimic atunci cand Lavinia dansa in bratele lui!"

Oana: "Sunt dezamagita de Crina!"

Valentin: " Cei ce ma critica o fac deoarece se tem ca voi castiga marele premiu! Liliana nu stie sa gateasca!"

Aurel: " Valentin nu-si recunoaste niciodata propriilor afirmatii!"

Virginica despre Valentin: " Nu-i nici prost, dar nici smecher, ci mincinos!"

Eduard: " Valentin s-a apropiat de Liliana deoarece credea ca-i mai usor de abordat!"

Emanuel: "Stefan, ne rezolvam noi! Intre mine si Stefan nu mai este cale de impacare! Alexandru, te consider cel mai slab si cel mai putin aratos concurent! Nu pot sa ma inteleg cu niste oameni ce imi sunt ostili! Toti concurentii s-au comportat agresiv fata de mine!"

Constantin: "Nu am vrut sa-l agresez pe Emanuel!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1 si Partea 2

Inregistrari din pauzele de publicitate:




sursa: youtube
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu