marți, 20 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 20 octombrie 2015

A doua zi a săptămânii vine cu subiecte incendiare! Veţi descoperi cele mai tari momente din ultimele 12 ore, clipe de pomină cu cel mai controversat concurent, inimi frânte, dispute aprige şi afirmaţii greu de digerat! Fiţi alături de noi, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Eduard recunoaste:  Cu o zi inainte de a intra in competitie, fosta iubita l-a cautat!

Robert: "Eduard si Liliana se plac si vor sa formeze un cuplu!"

Eduard: " Am placut-o pe Liliana dar am ales-o pe Lavinia!"

Valentina: " Nu-mi pot sustine iubitul daca nu cred ca are dreptate!"

Luiza: " Daca ar fi dorit sa il cunoasca mai bine pe Tudor, Florentina ar fi aplanat disputa!"

Florentina: "La inceput l-am placut pe Tudor!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1 si Partea 2

Inregistrari din pauzele de publicitate:




sursa:youtube com
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu