miercuri, 28 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 28 octombrie 2015

Geloziile şi nemulţumirile zguduie casa Mireasă Pentru Fiul Meu. Aflaţi ce întorsătură iau conflictele, dar şi ce reîntoarceri  sentimentale au loc în competiţie aflaţi astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Emanuel:"Mihaela, imi pare rau ca te-am bagat in seama! Si Mihaela, si ceilalti au fost invidiosi ca am avut ocazia sa iesim in club!"

Afirmatiile facute de sora lui Valentin au starnit un cutremur de proportii in casa baietilor!

Adriana:"Eu nu am acceptat sa mearga nimeni in club din cauza lui Eduard! Sunt convinsa ca ceilalti il invidiaza pe Valentin!"

Eduard:"Valentin incearca sa ma provoace sa fiu violent cu el! Am fost condamnat la 3 ani de inchisoare cu suspendare! Arestarea mea l-a imbolnavit pe tata! "

Valentin:"Daca pentru un minut camerele ar fi oprite, Eduard m-ar lovi!"

Dezvaluitile lui Eduard:"In 2010 am fost arestat preventiv timp de 6 luni!"

Lavinia:"Stiam despre problemele din trecutul lui Eduard!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:



Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu