joi, 29 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 29 octombrie 2015

Startul proaspăt al unei noi zile aduce evoluţii surprinzătoare în casa Mireasă Pentru Fiul Meu. Ce concurentă este covârşită de dorul mamei, dar şi ce au să îşi spună Lavinia şi Adriana, aflaţi astăzi de la ora 11:15 si 14:00!

Mioara:"Mi-am dat seama ca trebuia sa fiu alaturi de Aurel si Valentina!"

Cosmin catre Eduard:"O sa fac ca tine, o sa vorbesc cu Emanuel, dar nu mai stau cu el!"

Natasa catre Luiza:"Mai pervesi si mai mincinosi ca dumneavoastra si Tudor, nu am vazut!" Natasa:"Tudor este violent, vulgar si needucat!"

Ora 11:15: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Inregistrari din pauzele de publicitate:



Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu