vineri, 30 octombrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 30 octombrie 2015

Cele aproape două luni de competiţie se impun în faţa concurentilor. Emotii puternice şi greu de stăpânit scot la iveală situaţii de viaţă dificile pentru concurenţi. Care sunt acestea, aflaţi astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Liliana:"Multi baieti din competitie asteapta sa fie cuceriti, ce inseamna asta? Tudor are nevoie de o femeie puternica, dar el nu este un barbat puternic!"

Tudor:"Sa spui ca fetele din competitie sunt frumoase, e mult! Florentina nu este pregatita pentru casatorie!"

Luiza:"Tudor, sa nu te vinzi pe un buchet de flori!"

Valentin:"Are cineva grija de contul meu de facebook! Eu i-am facut o confidenta lui Aurel, iar el a vrut sa o foloseasca impotriva mea!"

Adriana:"Nu sunt indragostita de Valentin, exista doar atractie intre noi!"

Mioara:Am avut o parere buna despre Valentin, dar mi-am schimbat-o!"

Ora 11:15: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

Ora 14:00: Partea 1, Partea 2 si Partea 3

  Teaser Gala 31.10.2015

Inregistrari din pauzele de publicitate:




urmeaza
Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu