marți, 10 noiembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 10 noiembrie 2015

Printre şoapte de iubire şi priviri languroase, aventurile concurenţilor continuă! Dorinţe arzătoare şi nemulţumiri multă vreme ascunse ies la iveală, astăzi, de la ora 11:15 si 14:00!

Eduard:"M-am saturat sa citesc mesajele adresate lui Valentin!"

Valentin:"Celelalte echipe si-au dorit sa castige sceneta numarul cinci! Doamna Luiza a pariat impotriva propriului fiu! Am fost averizat ca ceilalti concurenti s-au aliat impotriva noastra!"

Luiza:"Nu am pariat impotriva fiului mei, ci am fost realista! Adriana imi vorbeste rastit, are un ton de superioritate!"

Aurel:"Sceneta echipei Adrianei nu merita voturile primite!"

Adriana:"Nici macar nu l-am vrut pe Tudor in echipa noastra!"

Mihai:"Valentin nu stie sa piarda!"

Emilia:"Cand primesc daruri, doar Adriana si Valentin se bucura pentru mine!"

Loredana:"De cand a inceput sa primeasca daruri, Emilia si-a schimbat comportamentul!"

Natasa:"Din doua cuvinte, Emilia iti adreseaza fie o jignire, fie o amenintare!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1 si Partea 2

Inregistrari din pauzele de publicitate:



Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu