miercuri, 11 noiembrie 2015

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 11 noiembrie 2015

A treia zi a săptămânii soseşte cu subiecte care mai de care mai incitante! Se nasc noi poveşti de iubire, dar prieteniile se destramă, spinii geloziei provoaca rani cumplite, iar fetele se află la un pas de război! Ce motive se ascund în spatele acestor evenimente? Aflaţi în câteva minute, de la ora 11:15 si 14:00!

Virginica:"Emanuel este lipsit de respect fata de cei din jur! Are acesata atitudine pentru a iesi in evidenta!"

Emanuel:"Pe doamna Virginica si pe Ciprian ii deranjeaza ca sunt atata de prezent in platou!"

Oana:"Mamele se supara doar atunci cand eu si prietenele mele facem curatenie!"

Liliana:"Nu mi-ar fi convenit daca Oana ar fi format un cuplu cu fostul meu iubit, cum a facut cu Crina!"

Ora 11:15: Partea 1 si Partea 2

Ora 14:00: Partea 1 si Partea 2

Inregistrari din pauzele de publicitate:



Cum comentati cele intamplate in emisiunea de astazi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu